شناسهٔ خبر: 220924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی دولتی در شهر برازجان

فرمانده یگان حفاظت بوشهر سرهنگ نظریه فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر از رفع تصرف ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی دولتی در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، مهدی نظریه فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر، اظهار کرد: در پی شناسایی تصرف غیرقانونی اراضی دولتی در محدوده پشت کارخانه آرد شهر برازجان، عوامل یگان حفاظت به محل اعزام شد.

 وی افزود: متصرفان با اقدام به تسطیح اراضی و استقرار بلوک‌های سیمانی، نسبت به انجام ساخت‌وساز غیرمجاز در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ مترمربع اقدام کرده بودند که با حضور به‌موقع نیروهای یگان، عملیات رفع تصرف انجام شد.

 نظریه تصریح کرد: با اجرای اقدامات قانونی و استفاده از اختیارات ضابطین، اراضی مورد نظر با دست اعاده به وضع سابق بازگردانده شد و از ادامه هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری به عمل آمد.

 فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در پایان تأکید کرد: یگان حفاظت با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، به‌صورت مستمر با هرگونه تصرف، تعرض و ساخت‌وساز غیرقانونی در اراضی دولتی برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.